صالحصالح، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
وبلاگ صالح و محمد و فاطمهوبلاگ صالح و محمد و فاطمه، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات کودکان من

تولد دنیای مامان و بابا 😘

1397/9/18 17:01
نویسنده : مامان الهام
180 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زود ۳ سال گذشت🌺
انگار همین دیروز بود که آمدم و خبر از آمدنت دادم😍
یادت می آید؟
آن روزها ۵۲ سانت بیشتر نداشتی...
حالا شده ای یک دختر زیبا با ۹۳ سانت قد!!!
شده ای یک دلربا،عزیز جان...
شده ای تمام هستی من
خواستم بگویم که،
تک تک لحظه های این۳۶ ماه برای من
پر بود از عشق،
از مهربانی،از محبت،از زندگی،
سرشار از مادرانگی!
برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه ‌که زیبایش میدانی آرزو می کنم دخترکم😍
مبارکت باشد این روز با شکوه گل من
تولدت هزاران بار مبارک😍😘

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان معصومهمامان معصومه
14 آذر 99 17:44
دوس داشتنی عمه عزیز دلم جونم تولدت مبارک ـ هزار ساله شی . 😍😍😍😍
مامان الهام
پاسخ
مرسیتم نازنین عمه ،عزیز دلی😙😙😙💖💗💖💗