صالحصالح، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ صالح و محمد و فاطمهوبلاگ صالح و محمد و فاطمه، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات کودکان من

پسرم تولدت مبارک

1400/2/10 22:37
نویسنده : مامان الهام
161 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم مراقب باش، اینجا زمین است. اینجا زمین گاهی خشک و سخت، وگاهی نرم و نمناک است. اما باید طوری زندگی کنی که همیشه

 ردپای بودنت برای جهان و جهانیان بماند. نگذار زمین و آسمان سرنوشت تو را تعیین کنند و باید این را بدانی که نه آمدنمان دست

خودمان است و نه رفتنمان!!! اما آمدن ورفتن دونقطه اند، اینکه چگونه بهم وصل میشوند،
هنر آدم بودن و آدم ماندن ماست.

پسرم تولدت مبارک

پسندها (2)

نظرات (2)

صالحصالح
17 اردیبهشت 00 22:40
قربونت بشم بهترین مادر دنیا ❤️ اگر گاهی اوقاتتو تلخ کردم از معذرت میخوام، عشق منی ❤️ خودت میدونی چقدر شما و بابا رو دوسدارم&hearts️&hearts️ زندگی بدون شما برای من معنی نمیده . الهی سالیان سال سایه سرتون بالای سر من و بچها باشه . ایشالله بتونم سر بلند تون کنم و یجوری جواب زحماتتون رو بدم البته هر کاری هم بکنم سر سوزنی در برابر زحمات شما ب چشم نمیاد زندگیه منین ❤️
معصومه باروئیمعصومه باروئی
17 اردیبهشت 00 22:47
تولدش مبارک🎂🎁