صالحصالح، تا این لحظه: 20 سال و 5 روز سن داره
محمدمحمد15 سالگیت مبارک
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگ صالح و محمد و فاطمهوبلاگ صالح و محمد و فاطمه، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات کودکان من

تولد دوسالگی فاطمه جونم

1396/9/18 16:56
نویسنده : مامان الهام
148 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زود گذشت ،۲سال،۲۴ماه،۷۳۰ روز.
اینقدر محو در زیباییهات بودم که نفهمیدم چقدر سریع بزرگ شدی زیبای من.در این روزها گاهی تلخی و گاهی شیرینی بوده ولی کنار تو دنیا برایم بهشت برین است .
زیباترین تک تک ثانیه های با تو بودن خاطرات شیرین من است .
از خدا میخواهم تک تک لحظات عمرم سرشار از با تو بودنهای مثال زدنی باشه.اینو بدون که منو بابا تا اخر عمر بی وقفه دوستت داریم و قلبمون برای تو میتپه
تولدت مبارک فرشته مهربون آذرماهی من

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان معصومهمامان معصومه
14 آذر 99 17:44
تولدت مبارک پرنسس کوچولوی من😗😗😗
مامان الهام
پاسخ
سلامت باشی عزیزم